Covid-19

Ook in onze sector mogen we vanaf 12.05.2020 terug open gaan voor publiek. Echter ziet de wereld er -althans voorlopig- na de crisis een beetje anders uit dan ervoor. Zo zijn ook wij gebonden aan bepaalde richtlijnen.

We willen uiteraard ook een omgeving creëren waar u zich als bezoeker van ons kantoor op uw gemak voelt.

Hou onze site in de gaten voor nieuws betreffende de crisis en maatregelen. 

Om u alvast een idee te geven hebben we deze pagina op onze site ontworpen waar de belangrijkste wijzigingen en aandachtspunten op samen gevat zullen staan. 

 

  1. De laatste weken is gebleken dat digitaal werken voor ons en voor onze klanten geen probleem is. Daarom willen we u ook vriendelijk vragen indien een bezoek aan ons kantoor niet echt noodzakelijk is, alles via telefoon, mail,… te blijven regelen. Hoe graag we ook samen met u een tas koffie drinken, en uitgebreid kletsen, is dit momenteel nog niet aan de orde.
  2. Om fysieke drukte op kantoor te vermijden zullen we enkel via afspraak werken, en dit elke voormiddag van 8u30 tot 12u30. Ook namiddag is een afspraak uitzonderlijk mogelijk.
  3. De afspraken dienen om documenten te ondertekenen, binnen te brengen of af te halen. Gelieve alle langdurige gesprekken via telefoon of e-mail te voeren.
  4. Gelieve de afspraken op voorhand vast te leggen via telefoon of e-mail. Zo kunnen we voor een maximale spreiding zorgen van fysieke aanwezigen op kantoor.
  5. Gelieve alleen naar kantoor te komen, en niet per 2-3-…  
  6. Telefonisch blijven we de hele dag voor u bereikbaar (uitgezonderd donderdagnamiddag) zoals voorheen.
  7. Aan de inkom zullen er ontsmettende handgels voor u klaar staan. Gelieve deze te gebruiken.
  8. Aan de bureaus zullen er plexiglas wanden geplaatst worden.
  9. Mochten er meerdere mensen op kantoor aanwezig zijn (wat we zullen proberen te vermijden), gelieve dan steeds de 1,5 meter regel aan te houden.
  10. Gelieve steeds een mondmasker te dragen op kantoor!