Covid-19
Ook in onze sector mogen we vanaf 12.05.2020 terug open gaan voor publiek. Echter ziet de wereld er -althans voorlopig- na de crisis een beetje anders uit dan ervoor. Zo zijn ook wij gebonden aan bepaalde richtlijnen.
We willen uiteraard ook een omgeving creëren waar u zich als bezoeker van ons kantoor op uw gemak voelt.
Hou onze site in de gaten voor nieuws betreffende de crisis en maatregelen.
Om u alvast een idee te geven hebben we deze pagina op onze site ontworpen waar de belangrijkste wijzigingen en aandachtspunten op samen gevat zullen staan.
- De laatste weken is gebleken dat digitaal werken voor ons en voor onze klanten geen probleem is. Daarom willen we u ook vriendelijk vragen indien een bezoek aan ons kantoor niet echt noodzakelijk is, alles via telefoon, mail,… te blijven regelen. Hoe graag we ook samen met u een tas koffie drinken, en uitgebreid kletsen, is dit momenteel nog niet aan de orde.
- Om fysieke drukte op kantoor te vermijden zullen we enkel via afspraak werken, en dit elke voormiddag van 8u30 tot 12u30. Ook namiddag is een afspraak mogelijk.
- De afspraken dienen om documenten te ondertekenen, binnen te brengen of af te halen. Gelieve alle langdurige gesprekken via telefoon of e-mail te voeren.
- Gelieve de afspraken op voorhand vast te leggen via telefoon of e-mail. Zo kunnen we voor een maximale spreiding zorgen van fysieke aanwezigen op kantoor.
- Gelieve zoveel mogelijk alleen naar kantoor te komen, en niet per 2-3-…
- Telefonisch blijven we voor u bereikbaar tussen 8u30 - 12u30 en 13u30 - 15u (uitgezonderd donderdagnamiddag) zoals voorheen.
- We blijven ook steeds bereikbaar via mail.
- Aan de inkom zullen er ontsmettende handgels voor u klaar staan. Gelieve deze te gebruiken.
- Aan de bureaus zullen er plexiglas wanden geplaatst worden.
- Mochten er meerdere mensen op kantoor aanwezig zijn (wat we zullen proberen te vermijden), gelieve dan steeds de 1,5 meter regel aan te houden.
- Gelieve steeds een mondmasker te dragen op kantoor!